Print | Edit this listing

White Plains Honda Sales Reviews

  • 344 Central Ave
  • White Plains, NY 10606 (map)
  • (888) 814-6383
  • Chat with Dealer
Sort By:
Sales Rating Very Shady Sales Tactics and poor customer service Written by rharrell77 on 04/01/14 08:36:33 AM PDT
Recommend this dealer? No Purchased a vehicle from this dealer? No

I found a 2011 Honda Civic on Autotrader for $8,000 and talked to the dealership, gave them my credit card for a deposit and then paid over $400 in travel costs to fly up the next day to get the Civic; including having one of the "very nice" sales associates to pick me up at the airport. However, ...
Read the full review

Dealer Response

Anytime that a customer comes to our store and leaves feeling that they have had unpleasant experience - we are truly sorry. In this case we understand that the situation was magnified due to the long distance traveled. I can personally assure you that we abso... Read more

All Comments (1)
Sales Rating Good Team Approach Written by corazal on 03/06/14 07:22:09 PM PST
Recommend this dealer? Yes Purchased a vehicle from this dealer? Yes

I recently leased a 2014 CRV. Keith A. worked with me & my husband. He and the sales manager listened to our goals and came up with a deal we couldn't refuse. Prior to our appointment we received calls to assure us a good experience, and it was. Everybody who assisted us was polite and professional....
Read the full review

Dealer Response

Congratulations on your 2014 Honda CR-V! It is delightful to hear you say such positive things about your recent trip to White Plains Honda. Our team of automotive professionals is dedicated to providing you and everyone else who sets foot in our dealership wi... Read more

All Comments (1)
Sales Rating [non-permissible content removed] Written by thetruth16 on 12/23/13 08:28:18 AM PST
Recommend this dealer? No Purchased a vehicle from this dealer? Yes

These people rush you through the finance and before you know it your paying for something you don't need. In my case it was an extended $2,000 warranty . It was a brand new car which I didn't need. I realized something was fishy when the dealer took my down payment with out even going over the fina...
Read the full review

Dealer Response

We would like to extend our deepest apologies to you on your recent experience with us. We strive to ensure an excellent experience and since we did not provide this in your case, we want to make things right. We would appreciate the opportunity to hear more a... Read more

All Comments (1)
Sales Rating Fast service, great price, easy trade-in Written by rwl201 on 11/25/13 05:22:52 PM PST
Recommend this dealer? Yes Purchased a vehicle from this dealer? Yes

I bought a new 2014 Honda CRV from White Plains Honda with Keith A. as my sales person. I am a busy person and wanted to get a fair deal done quickly but I wasnÂ’t sure that I would be able to do so because I was trading in my 2012 Honda Fit as well as moving from NJ to NY at the same time. To my pl...
Read the full review

Dealer Response

Congratulation on your brand new 2014 Honda CRV! We are delighted to hear that you had such a fine experience with our staff your second time around. I am particularly happy that Keith went out of his way to make sure you were able to purchase your perfect veh... Read more

All Comments (1)
Sales Rating AVOID AT ALL COSTS - DEALER USES BAIT & SWITCH! Written by capnsammy on 07/06/13 10:55:08 PM PDT
Recommend this dealer? No Purchased a vehicle from this dealer? No

BEWARE AND AVOID AT ALL COSTS! This dealership uses bait and switch tactics! I called this dealership to negotiate a price for a basic CRV. I quoted them a price I had received from another dealership, told them I needed the car in approx. 3 weeks and the person I originally spoke to on the phone (H...
Read the full review

ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT