Lipscomb Auto Center

Today 8:00 AM - 6:00 PM
Open Now
Sunday
closed
Monday
8:00 AM - 6:00 PM
Tuesday
8:00 AM - 6:00 PM
Wednesday
8:00 AM - 6:00 PM
Thursday
8:00 AM - 6:00 PM
Friday
8:00 AM - 6:00 PM
Saturday
8:30 AM - 5:00 PM

Customer Reviews of Lipscomb Auto Center

3.7
Overall Rating
(3)
Recommend: Yes (2) No (1)
Write a review: Sales | Service
service Rating

Positive experience

by DougandMaggie on 06/06/2017

While traveling thru Texas pulling our camping trailer our Nissan Pathfinder began to overheat. Fortunately this occurred 1 mile from Lipscomb Chevy and at 3 pm. Pulled into their lot and Scott Wolsey Service Manager immediately had one of his mechanics evaluate the problem. They had us repaired and back on the road the following morning. We are so grateful for their outstanding and fast service. Doug and Maggie

  • Recommend this dealer? Yes
  • Were you satisfied with the quality of work performed on your vehicle? Yes
  • Did the dealership complete the work within the timeframe promised? Yes
  • Did the dealership provide you with an accurate quote of the work to be performed? Yes
  • Do you feel the price paid for service(s) was fair and appropriate? Yes
  • Did the dealer honor all commitments made? Yes
3 Reviews
Sort by:
service Rating

Positive experience

by DougandMaggie on 06/06/2017

While traveling thru Texas pulling our camping trailer our Nissan Pathfinder began to overheat. Fortunately this occurred 1 mile from Lipscomb Chevy and at 3 pm. Pulled into their lot and Scott Wolsey Service Manager immediately had one of his mechanics evaluate the problem. They had us repaired and back on the road the following morning. We are so grateful for their outstanding and fast service. Doug and Maggie

  • Recommend this dealer? Yes
  • Were you satisfied with the quality of work performed on your vehicle? Yes
  • Did the dealership complete the work within the timeframe promised? Yes
  • Did the dealership provide you with an accurate quote of the work to be performed? Yes
  • Do you feel the price paid for service(s) was fair and appropriate? Yes
  • Did the dealer honor all commitments made? Yes
service Rating

Fast and efficient service

by Goodoltom44 on 03/20/2017

Very good service. Drove in, had some coffee, drove out happy. Could not have asked for a more hassle free morning.

  • Recommend this dealer? Yes
  • Were you satisfied with the quality of work performed on your vehicle? Yes
  • Did the dealership complete the work within the timeframe promised? Yes
  • Did the dealership provide you with an accurate quote of the work to be performed? Yes
  • Do you feel the price paid for service(s) was fair and appropriate? Yes
  • Did the dealer honor all commitments made? Yes
service Rating

Do not service your car here with dishonest people

by BugsM74 on 02/19/2016

The letter I sent the General Manager, Mike Meldrum on Feb 4 with no answer (over 2 weeks later) : Dear Mr Meldrum: I brought my 2003 GMC Yukon into the service department on January 29. I told the gentleman at your service desk I had a problem with my horn. It worked yesterday, but not that morning. I told him I had already checked the relay, but there might be a fuse that I had missed, as I am not a car guy.He told me he would have to put it on the diagnostic machine for $50.00. Then he came out and told me he would have to replace 2 horns for about $450.00. I told him I was not interested in paying that. He said he could do it for $200.00. I told him I don't think the horn was the problem.He told me the 2 horns were rusted completely through, the quarter panels would have to be taken off, and both horns replaced. Since he was already in the engine, he could save me the $250.00 in labor. I said no thank you, paid my $50.00 and left. On February 3, I took my vehicle to Kurt's Kwik Lube in North Richland Hills. The mechanic on duty said it was a probably fuse, replaced the fuse in less than 3 minutes, the horn worked and they didn't charge me at all. I am pretty upset about the way your service manager handled this. I feel like he attempted to take advantage of, and defraud, me. I would like my $52.14 refunded to my credit card. However, this could have all been a misunderstanding. I wanted to give you a chance to address this. I have included a copy of my credit card bill for your reference. If you want to get robbed, this is the place! Otherwise, GO SOMEWHERE ELSE!

  • Recommend this dealer? No
  • Were you satisfied with the quality of work performed on your vehicle? No
  • Did the dealership complete the work within the timeframe promised? No
  • Did the dealership provide you with an accurate quote of the work to be performed? No
  • Do you feel the price paid for service(s) was fair and appropriate? No
  • Did the dealer honor all commitments made? No
about our dealership
Google Map