Planet Mitsubishi Sales Reviews Dealerships
Print | Edit this listing

Planet Mitsubishi Sales Reviews

  • 265 N Franklin St
  • Hempstead, NY 11550 (map)
  • (888) 796-6719
  • Chat with Dealer
ADVERTISEMENT

Sales Reviews

Sort By:
Sales Rating i bought my bmw Written by makhibalom on 04/26/15 11:26:39 AM PDT
Recommend this dealer? Yes Purchased a vehicle from this dealer? Yes

I loved the way planet Mitsubishi took care of us. We saw 2009 bmw x5 listed for 24990 plus 1995 down .We were very happy with the price but were hesitant about how car might look in person called the dealership spoke to Diaz and made a appointment, She was very pleasant and gave us a appointment sa...
Read the full review

Sales Rating My Kind of Dealership Written by sammyjones on 03/12/15 07:32:49 AM PDT
Recommend this dealer? Yes Purchased a vehicle from this dealer? Yes

My experience at Planet Mitsubishi was phenomenal! My salesman Danny was well educated and very informative about the different vehicles I test drove. Although purchasing a vehicle is known to be a long drawn out process, I didn't feel stressed out one bit, Danny made me feel comfortable and was ver...
Read the full review

Sales Rating Thrilled With My New Vehicle & Entire Purchasing Experience Written by Kayla_Jimenez on 01/19/15 06:40:59 AM PST
Recommend this dealer? Yes Purchased a vehicle from this dealer? Yes

So first off, I'd like to start this review off by saying that not enough happy and satisfied customers leave reviews because we're just so thrilled with our new vehicle we forget to take a moment to recognize and leave positive feedback. I went to Planet Mitsubishi yesterday with a thought already...
Read the full review

Sales Rating Bait and switch - lied to and deceieved Written by clogalbo1 on 12/07/14 02:03:48 PM PST
Recommend this dealer? No Purchased a vehicle from this dealer? No

In Sum: I was misled and decieved by this dealership after traveling over 300 miles and spending well over $500 in gas, tolls, and mechanic fees (to assess the quality of the car). After speaking with their salespeople for over an hour and explaining every detail of my situation, I was led to ...
Read the full review

Dealer Response

Chris It is not true you were told upfront before you left home,Our prices are as low as possible and they are non Negotiable but you told my sales person Cash is king i will come with cash and negotiate.You pay cash or finance we do not discount internet pri... Read more

All Comments (1)
Sales Rating Stay away Written by itsjustmedude on 11/27/14 06:12:15 AM PST
Recommend this dealer? No Purchased a vehicle from this dealer? No

Buying car here is kind of like agreeing to a time share presentation. For starters, they won't let you pay for the car at the agreed-upon price; you have to accept their financing. Of course, they won't tell you what that entails up front. To find out, you have to pay a "refundable" deposit. And o...
Read the full review

Dealer Response

Ron I want to apologies for inconvenience it may have caused you. We were very clear in our conversation with you up front we will not discount our advertised special price. We are a very busy dealership and it does take time to get financing approved for you... Read more

All Comments (1)
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT
Have a question? We're here to help!
Chat*
Chat online with us
Email
Email us at help@edmunds.com
*Available daily 8AM-5PM Pacific
Phone*
Call us at 855-782-4711
SMS*
Text us at ED411