Print | Edit this listing

Woburn Toyota Sales Reviews

  • 394 Washington St
  • Woburn, MA 01801 (map)
  • (888) 481-6479
  • Chat with Dealer
Sort By:
Sales Rating Sales experience great; pickup had a bump Written by sayliz on 08/18/14 03:10:00 PM PDT
Recommend this dealer? Yes Purchased a vehicle from this dealer? Yes

AJ was super when we test drove and bought a certified used Prius. Would recommend him. But after hearing multiple times about their 160+ point inspection to be certified I was disappointed to find that when we picked up the car it didn't have a manual. Since it's my first hybrid the manual is a cri...
Read the full review

Sales Rating "The Car Buying experience" Written by subiryan on 07/30/14 05:49:49 PM PDT
Recommend this dealer? Yes Purchased a vehicle from this dealer? Yes

Second time same sales person Ricky A the best ever. No pain, timeless, straight forward, talked to the point and very professional and Intelligent sales person.Even after sales he followed up to make sure we are enjoying our car and happy with over all experience. We appreciated his service and exp...
Read the full review

Sales Rating A pleasant experience Written by Janeen on 02/04/14 06:15:59 PM PST
Recommend this dealer? Yes Purchased a vehicle from this dealer? Yes

I am now leasing a 2014 Toyota Venza from Woburn Toyota... The entire experience was a great one from the negotiation to the final purchase..They seem like they truly appreciated my business and that's a rare thing today...
Read the full review

Sales Rating 2014 Toyota Tacoma Written by john726 on 01/23/14 11:44:20 AM PST
Recommend this dealer? Yes Purchased a vehicle from this dealer? Yes

Outstanding dealership. My salesman Hany was the easiest and nicest guy to work with. Got the truck I wanted in a few days
Read the full review

Sales Rating Terrible Written by squire52 on 12/12/13 04:52:40 PM PST
Recommend this dealer? No Purchased a vehicle from this dealer? Yes

Trying to buy a used car from these people. They don't have the title from the trade in. Still waiting. Its been 8 days. Worst experience of my life. Don't go there. Bad news
Read the full review

Dealer Response

Sir, We told you that we were waiting on the title from the bank at the very beginning of the process and you chose to purchase the vehicle anyway. This review makes it seem like you had no idea that we were waiting on the title. We have absolutely no control ... Read more

All Comments (1)
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT
Have a question? We're here to help!
Chat*
Chat online with us
Email
Email us at help@edmunds.com
*Available daily 8AM-5PM Pacific