Print | Edit this listing

Charles Gabus Ford Sales Reviews

  • 4545 Merle Hay Rd
  • Des Moines, IA 50310 (map)
  • Chat with Dealer
Sort By:
Sales Rating Purchase of Escape 2014 Written by UrbandaleMom on 04/13/14 10:40:46 PM PDT
Recommend this dealer? Yes Purchased a vehicle from this dealer? Yes

The sales person assigned to me, Jeffrey, led me all over the car lot to find just the right car for me. He told me he would help me find the best amount of vehicle for the money and for what I needed. My monthly payments were actually lowered from my previous 3 year lease on a Toyota RAV4. I got ma...
Read the full review

Sales Rating Wonderful buying experience Written by rods5 on 02/28/14 06:29:20 AM PST
Recommend this dealer? Yes Purchased a vehicle from this dealer? Yes

Very pleasant and non pressured. A really pleasant experience in vehicle purchasing.
Read the full review

Dealer Response

Thank you for leaving this positive review. We appreciate your feedback and are happy to hear that we were able to meet your needs. We always strive to provide the utmost in quality and customer satisfaction, and we try our best to make the car buying experien... Read more

All Comments (1)
Sales Rating Happy with new Ford Fusion Written by kathyb11 on 01/01/14 04:06:11 PM PST
Recommend this dealer? Yes Purchased a vehicle from this dealer? Yes

Salesman was knowledgeable but not pushy and the purchase negotiations went very smoothly
Read the full review

Dealer Response

Kathy, thank you for letting others know about your positive experience at Charles Gabus Ford. If you ever need anything in the future, please don't hesitate to let us know. Take advantage of our exclusive coupons by following us on Twitter and Facebook. Kind... Read more

All Comments (1)
Sales Rating Bad experience Written by Fordshopper on 10/26/13 10:31:11 AM PDT
Recommend this dealer? No Purchased a vehicle from this dealer? No

I called Gabus and we discussed what options I wanted and what price I was willing to pay for a F150 King Ranch. I got a call back from my saleswoman stating that they have a F150KR in both green and blue with the options I want in the price range I was looking at. My wife and i packed up our 18 mo ...
Read the full review

Dealer Response

Thank you for sharing your feedback with us. It is unfortunate to hear that you were displeased with the level of customer service you encountered during your recent visit to our dealership. Providing our patrons with 100% customer satisfaction is our number o... Read more

All Comments (1)
Sales Rating Awesome! Written by gregbeer06 on 07/31/13 09:24:14 AM PDT
Recommend this dealer? Yes Purchased a vehicle from this dealer? Yes

Easy negotiation, friendly staff, very helpful when I had to return twice to get stuff I left in the car I traded!! I would recommend Gabus for sure!
Read the full review

Dealer Response

Greg, your lovely review has brought smiles to our faces and is greatly appreciated. We're delighted to hear that you found our staff to be friendly and helpful during your recent vehicle purchase from our dealership. If you have any questions or concerns in t... Read more

All Comments (1)
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT